[Linux] Re: Linux nerede okutuluyor?

From: M. Umut Karabudak (ukarabudak@cizgi.com.tr)
Date: Thu 24 May 2001 - 18:41:48 EEST

Selam,
Galatasaray Universitesi,
3. ve 4. sinif Bil. Muh. Derleme ve Bil. Proje'si derslerinde Linux dosya
yapisi ve kabuk kullanilimi ve programlanmasi, gcc kullanimi
anlatilmaktadir. Ayri olarak Veri tabani dersleri uygulamalari icin
prostgresql kullanilmakta, Ag ve Isletim Sistemleri derslerinde de
uygulalamalar Linux ile yapilmaktadir. Yaklasik 15 makinalik bir Linux lab'i
da bulunmaktadir. Linux kullanimi ve ogretimi konusunda Fransiz hocalarin
etkisi oldukca buyuktur. Okulda ayrica gsu-linux grubu da bulunmaktadir.
http://gsu.linux.org.tr

M. Umut Karabudak - Cizgi Elektronik