[Linux - 444] Re: [Linux - 442] Re: Yararli bir Linuks Sehifesi

From: Egemen Ergel (egemen.ergel@rt.net.tr)
Date: Thu 24 May 2001 - 21:38:53 EEST

ne zamandir kafa patlattigimiz weblinks in karsiligi veb kopruleri
gercekten cok hos sanirim icerikci arkadaslarimiza da ilham vermis
olacaklar.

Egemen Ergel
egemen.ergel@rt.net.tr

Deneyim hiçbir zaman yanılmaz, yanılgıya düşen yalnızca kendi
sonuçlarını doğuran ve nedeni deneyimleriniz olmayan kararınızdır.