[Linux - 436] Re: [Linux - 413] Yararli bir Linuks Sehifesi

From: Baris Simsek (bsimsek@bimel.com.tr)
Date: Thu 24 May 2001 - 09:55:17 EEST

=09Bu sayfaya baktim. Arkadaslar gulmemiz icin gonderdi (asagidaki
arkadas degil) sayfa adresini. Girdigimde sasirdim. Ifadeler bizim icin
komik geliyor tabi. Ama azerbaycanli kardeslerimiz sanki bizden siki
calisiyorlar. kendilerini tebrik ettim. Cok $IK bir tasarim ve dolu bir
sayfa.

p.s: hala bir linux-haberlesme (halk dilinde linux-geyik) listemiz
olmadigi icin buraya yazmak zorunda kaldim. listecimizden rica ediyorum su
yeni liste acma isini bir karara baglayalim. hatta once bir liste acilsin.
orda tartisalim. karara baglaninca o listeyi kapatalim ve kararlari
uygulamaya koyalim.

- barI$ -