[Linux - 428] YNT: [Linux - 422] Linux + Windoz ME kullanan var mı?

From: Mehmet Melik Köse (melik@ug.bilkent.edu.tr)
Date: Thu 24 May 2001 - 03:01:50 EEST

Selam ve saygilar...

Windows Me c surucusunde windows 2000 de d surucusunde iken
linux mandrake 7.2 yi partition magic ile onceden olusturdugum ext2 file
systemli
partitiona kurmustum.
Hicbir sorunda vermemisti.
Yalniz kurulum sirasinda ozel bir sey yapmadigim icin (zaten bilirsiniz
mandrake yi kurmak gercekten cok kolay)
size ozellikle soyle yapin diyemeyecegim.

Mehmet Melik Köse