[Linux - 419] Uzayan cevap "konu" 'lari

From: Berk Demir (berk@linux.org.tr)
Date: Wed 23 May 2001 - 22:47:12 EEST

Merhaba,

Bir cok kisinin sikayetci oldugunu gordum. Hakli olan bu sikayetlere
katiliyorum. "[Linux 123] Re: [Linux 100] ...." gibi uzayip
giden subject kisimlari pek de hos olmuyor. Bunun sebebi,
eger dikkat edildi ise anlasilabiliyor. Listede mesaj
numaralarinin konu satiri ile gonderilmeye baslamasindan sonra
bu sorun ortaya cikti. Cunku Listar yazilimi gelen e-posta'lardan
cikartmaya calistigi karakter gurubu, "[Linux <$archive-num>]" olarak
belirtilmis olan gurup. "<$archive-num>" degiskeni de her mesaj
ile degistigi icin, bir esleme yapilamiyor ve bu tip
konu satirlari olusmaya basliyor.

Eger numaralama sisteminden vazgecersek, bu sorun Listar'in
kaynak kodlarina mudahele edilmeden cozulmus olacak.

Eger ikisinden de vazgecmek istemiyorsak, gonullu ve zamani
olan birileri Listar'in kaynak kodu uzerinde gerekli degisimi
yapip gonderir ise, yazilimi guncelleyebiliriz.

Hatta ilgilenecek arkadaslar icin, ilgili islemin yapildigi yer
src/modules/send/hooks.c dosyasinin 106. satiri.

Saygilarimla,

Berk Demir