[Linux - 406] Re: [Linux - 405] Re: listar Mail-archive?

From: ErkaN (Selamsana@uni.de)
Date: Wed 23 May 2001 - 21:00:11 EEST

Selam

ilker G demiski:
> Gecen mail lerin birinde cokertilen bir sistem geri donus yollarindan
> bahsetmistin. Simdi aklima geliyor da sen bunu soylerken ben yolun bu
> olabilecegini dusunmustum ama baska bir yol daha var mi? Eger varsa neler?
> Bu konuda bizi biraz daha aydainlatabilir misin?

Birde recover adinda bir program var...
http://recover.sourceforge.net/linux/recover/

Fileleri kurtarmak icin en büyük sansin HDD de cok büyük bir bos yerin
olmasi..Eger cok bos yerin olursa, yani PArtition üstünde Fileleri kurtarma
olasiligin cok daha fazla..Silinen bütün fileler üstüne baska fileler ile
kaydelmedikce hala fiziksel olarak orda kaliyorlar...Cok bosyerin oldugu
sürece silinen Filenin üstüne baska bir File ile tekrardan yazilmasini
önlemis olursun...

Eger silinen File ReiserFS üstünde felansa simdiden unutailirsin..Sadece
ext2 icin gecerli bunlar...

Gerekli diger aciklamalar yukardaki sayfada var...

erkaN

--
The linux philosophy is laugh in the face of danger.

L. Torvalds