[Linux - 397] Re: listar Mail-archive?

From: Ilker Gokhan (IlkerG@sumerbank.com.tr)
Date: Wed 23 May 2001 - 17:10:33 EEST

> liste içinde gelen
> bundan
> numaralarıda doğal
> olabilecekmisiniz

> UNDELETE FILES
> sildigin Fileye
> sürümlerinde yok mc '
> nin

MC bu isi ext2 library ve fonksiyonlarini kullanarak yapiyordu ama
commercial paketinde bu ozelligi enable etmek icin kodla oynamak
gerekiyordu. (en azindan skiden oyleydi. bu yeni bir bilgi degil, bayatlamis
olabilir). Ama bu durum degismis ise beni bilgilendirirseniz sevinirim.

Saygilarimla,
Ilker G.

Bu e-postada bulunan tüm fikir ve görüşler ve ekindeki dosyalar sadece adres
sahib(ler)ine ait olup, Sümerbank A.Ş hiç bir şekilde sorumlu tutulamaz.
The information contained in this E-Mail and any files transmitted with it
are intended solely for the use of the individual or entity to whom they are
addressed and do not reflect those of Sumerbank A.S.