[Linux - 408] Re: listar Mail-archive?

From: Ilker Gokhan (IlkerG@sumerbank.com.tr)
Date: Wed 23 May 2001 - 19:17:53 EEST

> Birde recover adinda bir program var...
> http://recover.sourceforge.net/linux/recover/

Link icin tesekkurler. Burayi zaten biliyordum. Asil sormak istedigimi
soramadim sanirim. Asil sormak istedigim

Burak:
/* -------------
Zarar verilen disk(ler) uzerinde hic degisiklik/oynama yaptiniz mi? Eger
disklerde hic ya da cok az degisiklik oldu ise (saldirganin
ayrilmasindan
sonra) verilerinizin buyuk bir kismini kurtarmak, saldirganin nasil ve
nereden
girdigini tespit etmek, neler yaptigini listelemek ve kim olabilecegine
iliskin
bir bilgi seti hazirlayabilmek mumkun olabiliyor. Bu konuda daha once
farkli
kuruluslar icin calismalar yaptim; egitim kurumu olmaniz nedeniyle size
karsiliksiz olarak bu konuda bir destek saglayabilirim.

Listedeki diger uye arkadaslar da yukaridaki paragraftan sistemlerine
zarar
verildiginde daha dikkatli adim atmalari ve disklere (ve hatta mumkunse
ana
bellege) mumkun oldugunca az dokunmus olmalarinin onemini daima
hatirlarinda
tutarlar.

Burada bellekten nelerin, nasil kurtarilabilecegi ile ilgili idi?

Saygilarimla,
Ilker G.

Bu e-postada bulunan tüm fikir ve görüsler ve ekindeki dosyalar sadece adres
sahib(ler)ine ait olup, Sümerbank A.S hiç bir sekilde sorumlu tutulamaz.
The information contained in this E-Mail and any files transmitted with it
are intended solely for the use of the individual or entity to whom they are
addressed and do not reflect those of Sumerbank A.S.