[Linux - 411] Redhat 7.1 de 25.portu nasil acabilirim ?

From: Ergin DOKGÖZ (edokgoz@superonline.com)
Date: Wed 23 May 2001 - 19:22:13 EEST

Merhaba..!

Redhat 7.1 de 25.portu nasil acabilirim ?

( Asil yapmak istedigim outlook tan mail atabilmek ).

- imap paketini kurdum.
- xinet.d de ki imap ve pop dosyalarindaki disable satirlarini enable yaptım.
- /etc/mail/access dosyasina 192.168 RELAY satirini ekledim.
- makinamin adi redhat71 ip sini 192.168.1.2 olarak verdim.

Fakat netstat -vat ile dinlenen portlara baktigimda asagidaki gibi gorunuyor.

Active Internet connections (servers and established)
Proto Recv-Q Send-Q Local Address Foreign Address State
tcp 0 0 *:1024 *:* LISTEN
tcp 0 0 *:imaps *:* LISTEN
tcp 0 0 *:login *:* LISTEN
tcp 0 0 *:shell *:* LISTEN
tcp 0 0 *:pop3s *:* LISTEN
tcp 0 0 *:pop3 *:* LISTEN
tcp 0 0 *:imap *:* LISTEN
tcp 0 0 *:sunrpc *:* LISTEN
tcp 0 0 *:ssh *:* LISTEN
tcp 0 0 redhat71:smtp *:* LISTEN
tcp 0 0 mailsunucu:1025 mailsunucu:1024 ESTABLISHED
tcp 0 0 mailsunucu:1024 mailsunucu:1025 ESTABLISHED
tcp 0 20 mailsunucu:ssh

Anlayabildigim kadariyla yalnızca localhost olarak smtp izini var.

telnet localhost 25 komutunu verdigimde cevap veriyor.
Fakat telnet 192.168.1.2 25 dedigimde hata mesaji veriyor.