[Linux - 414] Re: [Linux - 368] bootdisk sorunu

From: Burak Aydin (maydin@ube.ege.edu.tr)
Date: Wed 23 May 2001 - 14:35:56 EEST

selam sagolun ilgilendiginiz icin.
butun binarylerin library dependencylerine baktim ve dogru libleri aldim.
butun binarylerim de calisiyor. Sorun bu degil malesef.
daha once yazdigim mail suydu:

"
Merhabalar
        'Linux Bootdisk HOWTO' dokumaninin yardimi ile
bir DOM (Disk on Module) uzerinde calisan yaklasik 4MB lik
bir linux sistemi olusturdum.
        Bu dokumanda yazili olan butun ayarlari gerceklestirmeme
ragmen olusturdugum linux'a bir turlu login olamiyorum.
        "login" prompt'undan sonra username girdigim zaman
password promptu ekrana gelmiyor ve username yerine ne
yazarsam yazayim "Login incorrect" mesaji ile karsilasiyorum.
Asagidaki gibi:
"login: root

Login Incorrect

login: "

Asagidaki konfigurasyonlari dogru yaptigima eminim:
/etc/passwd
/etc/pam.conf PAM(pluggable authentication modules)

Binary'lerde ve library'lerde de sorun yok.
Tek kullanici olarak girdigimde (linux single) her sey
cok normal calisiyor. Buna ragmen sorunu bir turlu bulamadim.
Benimle ayni sorunu yasayan baskalari da var. Sorun sizce ne
olabilir? Cevaplariniz icin simdiden tesekkurler.

NOT: RedHat 6.2 kullaniyorum.
"

--
Burak Aydin <maydin@ube.ege.edu.tr>