[Linux - 370] Re: [Linux - 369] sistem loglarini mail ile gonderme....

From: Sancar SARAN (saran@linux.ktg.com.tr)
Date: Wed 23 May 2001 - 12:18:01 EEST

On Wed, 23 May 2001, Nasir Yilmaz (ATM/Network Grp. Bsk. Sistem Mühendisi) wrote:

> Herkese Merhabalar ;
>
> Arkadaslar Linuxda ile Sistem loglarini aninda , NT yuklu exchange server
> yolu ile 98 clientda bulunan outlooga nasil gonrebilirim acaba bu konuda
> fikri olan var mi ?
>

> Saygi ve Sevgiler ;
>
> Nasir YILMAZ

Selamlar,
Valla Logcheck isinize yaraya bilir ama aninda gondermez. Sizin verdiginiz
cron ayarlarina gore belli zaman dilimleri ile gonderir.

Ben bir donem kullandim, sonra baydi acikcasi, her saat basi bilmem kac
bin satir vivir kivir log gormek cok da faydali degil.

Belki belli olaylar icin bir tetikleme mekanizmasi kurulabilirse daha
faydali olabilir

Iyi calismalar

--
Sancar Saran		        saran@ktg.com.tr