[Linux - 365] Re: [Linux - 350] sendmail ve local mailler

From: ilker ARABACI (i.arabaci@hiperaktif.com)
Date: Wed 23 May 2001 - 11:45:28 EEST

evet sorun dns ile ilgili.. local domainleri resolve etmeye çalışıyor.
ilgili programlar de network ayarında use DNS dememlisin..
ya da
local interface uzerinde named çalıştır dummy bir domain de kullanabilirsin.
mydomain.intra gibi istedigin uzantiyi da verebilirsin.
dhcp ile clientlarına bu du dns 'i kullanmasını da onerebilirsin. bu dns in
forwarder 'i olarak ISP DNS 'ini ya da metu yu yazabilrsin. ama server
dialup baglı oldugu zaman /etc/resolv.conf dosyası otomatik generate
edilebilir. (dagitima baglı)

eger boyle bir durum sozkonusu olursa her baglantinin sonunda enazından
bunu delete edecek bşr komut yazki. dns olarak local tanımlansin.