[Linux - 328] RE: [Linux - 322] Re: [Linux - 318] RE: [Linux - 317] Re: [Linux - 315] RE: [Linux - 313] Re: [Linux - 311] Kişisel web ayarları

From: Egemen Ergel (egemen.ergel@rt.net.tr)
Date: Wed 23 May 2001 - 03:40:05 EEST

kariyerim,kisiligim hakkinda en ufak bilgi sahibi degilsiniz bende sizinki
hakkinde degilim dolayisi ile birbirimizi rate edecek durumda degiliz. ancak
asgari saygi cercevesinde liste huzurunda sizinle tartisabilirim .

teknik onermelerinizin cevabini ise ozel mail adresinize
gonderecegim.listeye kendimle yada sizinle alakali herhangi birsey ispat
etmek durumunda degilim. kaldi ki oyle bir durumda olsam bile bunu tercih
etmeyebilirim.
asgari saygi kurallarina uymamayi surdurur iseniz de muhatab olmayacagim .

saygilar sevgiler.

Egemen Ergel
Network Administrator.
egemen.ergel@rt.net.tr

Deneyim hiçbir zaman yanılmaz, yanılgıya düşen yalnızca kendi
sonuçlarını doğuran ve nedeni deneyimleriniz olmayan kararınızdır.