[Linux - 318] RE: [Linux - 317] Re: [Linux - 315] RE: [Linux - 313] Re: [Linux - 311] Kişisel web ayarları

From: Egemen Ergel (egemen.ergel@rt.net.tr)
Date: Wed 23 May 2001 - 02:39:38 EEST

guzelim :?????
neyse cluster dan bahsettigimi hic hatirlamiyorum
ayirmaya mecbur oldugunuz durumlar sadece performans ile sinirli degildir
sanirim bide isin bu yonu var. (guvenlik,backhost vs gibi seyleri umarim
duymussunuzdur)

ayrica clusterlar ne zamandir performans arttirmaya yariyorlar. benim
bildigim cluster = redundancy (2 kere 2 hesabi) loadbalancing vs konulari
icin ise farkli cozumler mevcut.

neyse isi sidik yarisina cevirmeden konuyu burada kapatiyorum.

pokemon daki mysql in socket hatasi vermesini neden bir hata olarak
algiliyorsunuz anlayamadim ? belkide sadece bazi yerlere socket hatasi
veriyordur ? (imzaya dikkat :) )

Egemen Ergel
Network Administrator.
egemen.ergel@rt.net.tr

Deneyim hiçbir zaman yanılmaz, yanılgıya düşen yalnızca kendi
sonuçlarını doğuran ve nedeni deneyimleriniz olmayan kararınızdır.