[Linux - 292] Ynt: [Linux - 276] IBM rs6000 uzerine hangi... (OFFTOPIC:NASA'nin sis. ve kissadan hisse..)

From: Serdar KOYLU (serdarkoylu@yahoo.com)
Date: Mon 21 May 2001 - 23:32:39 EEST

Selamlar..

-----Özgün İleti-----
Kimden: Mustafa OZBAKIR <mozbakir@deba.com.tr>
Kime: 'linux@linux.org.tr' <linux@linux.org.tr>

>arkadaslardan dinlediklerimiz...ben hala nasanin isletim sistemlerini merak
>ediyorum.

Hepsini kullaniyorlar, ama agirlik FreeBSD'de. Cogunluk ise Irix ve
Mac'lerde. Linux'ta azimsanmayacak olcekte mevcut. Bilhassa nispeten eski
makineleri Linux'la takviye etmisler. Bende FreeBSD'yi orda gormustum.
2+2'yi toplamak icin Beowulf kuruyorlar nerdeyse. Bir kac dev bilgisayar
var. Fakat sanmayin ki oyle muazzam seyler yapiyorlar. Cogunlukla simulasyon
amaciyla kullaniliyor bilgisayarlar. Tipik amerikan kafasi, sistemlerini
koymuslar, kafasi calismayan adamlar orada kombine olarak.AR-GE yapiyorlar.
Inanin cogu bizim Lise mezunlari kadar teoriye sahip degil, hep vasat
insanlar. NASA'yi hatirlayinca aklima bir dis fircasi reklami gelir, kelli
felli adamlar oturmus, 3 acili firca icat etmek icin didiniyorlardi ya o
reklam.... Kissadan hisse: Aya gitmek icin cok akilli insanlar degil, cok
iyi bir organizasyon ve planli + sistemli calisma gerekir. Demekki MS'nin
yerine gecmek icinde cok iyi programlar degil, cok iyi bir organizasyon
gerekiyor.

Saygi ve sevgiler..