[Linux - 271] YNT: [Linux - 252] Re: [Linux - 244] Dikkat_!_Hasta_Linux_elemanı

From: Mustafa OZBAKIR (mozbakir@deba.com.tr)
Date: Mon 21 May 2001 - 17:50:30 EEST

fazla soze gerek yok bende katiliyorum.hala liste sanki onemsiz bisimis gibi mailler atiliyo..

Lutfen boyle seyleri, yazmadan once enine boyuna dusunmenizi istiyorum.
Bu bir tur medya organidir ve T.C. Yasalarindaki ongorulere tabidir,
Siz veya M.KOC yerden goge kadar hakli olabilir, bu konu benim disimda
ve ben her iki tarafa da hakli yada haksiz diyebilecek pozisyonda
degilim. Bu aranizdaki bir sorun, aranizda halledin. Lutfen hepimizi
zorda birakmayin.

Saygi ve sevgiler..