[LINUX:27900] Re: Unable to locate the server

From: Dogan Zorlu (dogan@grup.com.tr)
Date: Mon 21 May 2001 - 03:45:25 EEST

Gelecek linux RedHat tabanli bildigim kadariyla. Bu durumda;

1. /etc/sysconfig/network-scripts/ifcfg-ppp0 dosyasini aciniz
2. PEERDNS="yes" satirini ekleyiniz (Eger varsa degerin yes olmasini saglayiniz)

Bu islemden sonra artik her ppp acilisinda /etc/resolv.conf dosyasi yeniden olusturulup ISP nin name server ip leri otomatik olarak buraya gelecektir.

Dilerim isinizi gorur.

Dogan Zorlu,