[Linux - 233] Re: [LINUX:27894] nslookup

From: Genco Yilmaz (cisco@olympos.gen.tr)
Date: Sun 20 May 2001 - 22:54:26 EEST

selam,

aslinda non-authoritative mesaji, girdiginiz bilginin cevabinin DNS sunucu
yerine makinanin kendi cache inden geldigini belirtmek istiyor.Bu tur bi me=
saj
vermesinin nedenide herhalde, kardesim dns bilgisi degismis olabilir onun
icin tam guvenme mi diyor ... ne :)
tam yetkili olmayan bir cevap anlaminda...

iyi calismalar.
saygilar.