[LINUX:27889] Re: ELEMAN ARANIYOR

From: murat dagdelen (murtix_linux@hotmail.com)
Date: Sun 20 May 2001 - 15:22:37 EEST

aslinda suclamadim, geyigine takilmistim bastan, burada tanidim bir arkadas
vardi o isi yapan, adam krallar gibiydi, sadece eger oyle biriyse merak
ettim kac para aliniyor o islerden diye. Ama o arkadas yanlis anladi, ve
saygisiz maygizisiz falan deyince benim tepem etti bastim kalayi, ne
yapayim. Neyse cevreye verdigim rahatsizliktan dolayi ozur diliyorum. Hadi
linux le ugrasalim gene.

murtix.