[Linux - 225] İlt: [Linux - 219] Re: [Linux] İlt: Undelivered Mail Returned to Sender

From: Serdar KOYLU (serdarkoylu@yahoo.com)
Date: Sun 20 May 2001 - 14:42:59 EEST

Selamlar...

Kinaye yapmak istemedim ama, herhalde oyle anlasilmis. Kusura kalmayin cok
ozur dilerim. Fakat takdir edersiniz ki, ulkenin en yuklu listesinin
bakimini ustlenmek, elini tasin altina sokmaktan ta ote bir seydir.
Gayretlerinizi takdir ediyorum, suphesiz diger arkadaslarda ediyordur. Ben
bu maili alinca, "Olur ya bir terslik vardir, bildireyim de arkadaslar
ilgilenir, cozerler, bende gorevimi yapmis olurum" diyerek forward ettim.
Ama gafletle, sanki mesaja cevap yazmisizda, listarin cevap uzunlugu
meselesine takilmasin diye laflari biraz uzattim, hatta padding bile koydum.
Ahmaklik bazen herkesin basina geliyor.
Sorun yoksa orada, burada zaten sorun yok. Ama aciklamasini yapip
bilgilendirdiginiz icin tesekkurler. Bundan sonra boyle sorunlari veya sorun
gibi gorunen seyleri postmaster@linux.org.tr adresine iletiriz. Tekrar ozur
dilerim...

Saygi ve sevgiler..

PS: Bu mesaj once geri cevrildi, ondan gene biraz uzatmak durumunda kaldim.
Umarim bu gider..