[Linux] Re: Linux Stratejileri

From: Serdar Ozler (sozler82@yahoo.com)
Date: Sat 19 May 2001 - 23:08:37 EEST

Selamlar.

> Not: Bu arada sanirim yeni linux kullanicilarinin
> onemli sorunlarindan
> biride ilk basta karsilastiklari sorunlar..Bence
> herkesin karariyla bu
> kullanicilar icin bi liste veya baska bi sey
> belirlenmeli vede bu
> kullanicilar sorun yasadiklari anda bu yerlere
> yonelmeli vede sorularini
> sorabilmeliler...

Katiliyorum. Ornegin Mandrake'nin posta listelerinde
bir newbie, bir de expert listesi var. Birbirlerinden
bagimsiz calisiyorlar.

> Ps:Su open source dan accayip para kazananlar
> hakkinda ne diyecegimi
> bilmiyorum..Abicim ben bazen kendimde anlayamiyorum
> GNU/Linux u
> seviyorum..Yani birileri para kazanmis
> vs.vs...Napiyim kazansinlar..ben
> sevdigim biseyle ugrasiyorum buda bana mutluluk
> veriyor..Benim icin hepsi
> bu...

Yine katiliyorum :) "GPL olarak dagittim yazilimdan
millet para kazaniyor" demek kadar mantik disi bir sey
olamaz ki. O zaman GPL'i, kendi yaziliminin lisansi
olarak kabul etmezsin, olur biter.

GPL acik acik soyluyor: "Yaziliminizi dagitabilirler.
Dagitirken bu dagitim icin ucret talep edebilirler.
Hatta kendileri yazilima teknik destek sunuyorlarsa
bunun icin de ayrica ucret talep edebilirler.".

Bunu kabul ediyorsak, ondan sonra kalkip da "niye para
kazaniyorlar?" demek garip...

Neyse, herkese iyi calismalar.

--
Serdar Ozler
http://efsane.sitebest.com

__________________________________________________ Do You Yahoo!? Yahoo! Auctions - buy the things you want at great prices http://auctions.yahoo.com/ ----------------------------------------------------------------------- Liste üyeliğiniz ile ilgili her türlü işlem için http://liste.linux.org.tr adresindeki web arayüzünü kullanabilirsiniz.