[Linux] Fw: Re: MS Stratejileri

From: Bayram (aktif@messageasap.com)
Date: Fri 18 May 2001 - 23:18:15 EEST

 Aslında Serdar Köylü'ye katılıyorum linux ms'yi bayağı zorlayacak ama
 sezarın hakkı sezara diye de birşey var. microsoft'u sadece 2 özelliğinden
 dolayı takdir ediyorum her ne kadar yaptığı programlar hep biryerlerden
 kopya olsa da.
 birinci özellikleri kullanım kolaylığı: kim ne derse desin şu anda
kullanımı
 en kolay olan o. gerçi sistemin bir sürü bugı var ama bilgisayardan
 anlamayan yeni birinin bile kullanabileceği kolaylıkta. yani shell'i çok
 iyi. bu birinci takdir ettiğim yönü.
 ikinci takdir ettiğim yönü de iş hayatı ile ilgili. kim ne derse desin adam
 kopyalayarak nerde iyi bir özellik görse alarak dünyanın en zengini olmuş
bu
 da bir çeşit dehalık olsa gerek.
 ama gönlüm yine de Linux'tan yana microsoft'u da devireceğine
inanıyorum....
 sadece demek istediğim tüm bunlara rağmen de ms'yi küçümsemeyin. linux da
 shell'ini biraz daha son kullanıcıya kolaylaştırsa şimdiliye ms'ye çoktan
 fark atmıştı. bakalım işte, ileride linux'u daha güçlü göreceğimi
umuyorum..
sevgiler & saygılar