[Linux] özür RE: duzeltme Unable to locate the server

From: Bayram (aktif@messageasap.com)
Date: Thu 17 May 2001 - 13:05:46 EEST

merhabalar tekrar ama bu yazdığım maile niye bu kadar sert tepki verdiniz
anlayamadım. özellikle de Mustafa Özbakır sinirlendiğini söyledi e-mailime.
ben şu anda 20 yaşında bir üniversite öğrencisiyim ve öğrenmeye çalışıyorum.
sizin kadar bilgim olmadığını biliyorum. listeye de yeni katıldığım için
Serdar Köylü'nün dediği geçmişte yazdığı yazıları da bilmiyorum. eğer bu
bilgileri bilmemem sizi bu kadar sinirletti ve kızdırdıysa özür dilerim.
benim bildiğim bilmem değil öğrenmemek ayıptır ama her nedense winipcfg
dedikten sonra Mustafa Özbakır ve Serdar Köylü çok sinirlenmiş gibi
göründüler bana. sorry bilmiyordum ben çok şey bildiğimi de söylemiyorum
zaten de bunun da sizi bu kadar sinirlendireceğini tahmin etmemiştim...
sevgiler & saygılar