[Linux] Re: Mandrake kurulumu

From: bbolat (bbolat@yildiz.edu.tr)
Date: Thu 17 May 2001 - 08:51:02 EEST

LILO da kullanabilirsiniz. tek yapmaniz gereken default os olarak windoze'u
secmek, bekleme suresi olarak 5 sn isinizi gorur sanirim. LILO acilista 5
sn boyunca sizden secim bekler, secim yapmazsaniz windoze'u boot eder.
loadlin kullandiginizda linuz a switch etmek icin dos prompta dusmeniz
gerek. uzun is :P