[Linux] Re: oracle'nin apachesi

From: Serdar Gurcan (serdar@curie.chem.metu.edu.tr)
Date: Thu 17 May 2001 - 12:38:06 EEST

henuz elimize Oracle'in cd si gecmedigi icin sadece duyduklarima yorum
yapiyorum,

benim anladigim su(yanlis anladiysam uyariniz): oracle tumden kurulan bir sistem
apacheyi de kendisi kuruyor. yani bir windows programini nasil install
ediyorsan bu da ayni bicimde tum kendisine lazim olan programlari kendi
istedigi gibi kuruyor. Bu durumda da Apacheyi kurarken kendi desteklemedigi ya
da desteklese bile onermedigi cozumleri nasil modul olarak ekleyecegiz?

 saygilar!