[LINUX:27883] Re: mysql

From: Baris Simsek (bsimsek@bimel.com.tr)
Date: Thu 17 May 2001 - 06:25:45 EEST

        calismadiginda

        # ps aux

        komutu ile safe_mysqld yada mysqld'nin calisip calismadigini
denetleyin.

        Bu hatanin kaynagi mysqld'nin calismamasidir. MySQLd'nin
calismasina engelleyecek alternatifler

        permission'lar
        yanlis ag konfigurasyonu

        Calistigi anlari tespit edin... Cok kisa sure mi calisiyor (1-2
saniye gibi) yoksa uzun sure calisabiliyor mu?

- barI$ -