[LINUX:27858] radyo karti

From: Ersan YILDIRIM (ersany@ixir.com)
Date: Wed 16 May 2001 - 12:01:23 EEST

Merhaba
Uzun zamandir linux kullanmaktayim fakat sadece ev kullanicisiyim. Yani linuxsu o kadar detayli bilmiyorum. fakat genelde her isimde linux kullaniyorum bazi ozel programlar haric.
Yine oldukca uzun zamandir radyo kartini tanitmaya calisiyorum fakat bir turlu tanitamiyorum. Eger bu konuda yardimci olabilirseniz sevinirim veya turkce bir kaynak gosterebilirseniz.
Mandrake 8.0 kullaniyorum.
Celeron 333 cpu, 64MB ram, S3 Savage4 16Mb ekran karti, AWE64 ses karti, Fly Video98 tv kartim var.
Radyo kartim tv karti ile butunlesik degil tersine radyo kartim isa veri yolunu kullanan Gemtek radyo karti.
Mandrakede normal olarak sesleri alabiliyorum ve tv yi rahatlikla seyredebiliyorm. Fakat radyodan herhangi bir ses alamiyorum.
Tv icin xawtv ve radyo icinde bununla birlikte gele xawtv-radyo programini kullaniyorum. Dedigim gibi radyo prgramini actigimda her turlu ayari yapabiliyorum fakat ses veya bir cizirti alamiyorum.
Eger yardimci olursa modules.conf dosyasinida yolluyorum.
pre-install pcmcia_core CARDMGR_OPTS=-f /etc/rc.d/init.d/pcmcia start

alias usb-interface usb-uhci

alias sound-slot-0 sb

alias synth0 awe_wave

alias char-major-81 bttv

options bttv pll=1 radio=1 card=30

options tuner type=5

post-install bttv /sbin/modprobe "-k" tuner; \

/sbin/modprobe "-k" msp3400