[LINUX:27851] Re: sendmail acces.db

From: Mehmet Karaca (Mehmet.Karaca@ankara.edu.tr)
Date: Wed 16 May 2001 - 05:55:52 EEST

ilker wrote:

> Merhabalar
>
> Ben denediğimde daha ilginç bir sonuçla karşılaşıyorum... Bazı mailler bu
> yöntemle kesilirken bazıları hala gelmeye devam ediyor :)
>
> Bununla ilgili sendmail.org ta bir açıklama göremedim ama acaba bu
> maskelemeden mi kaynaklanıyor. Yani bu listeye yer alan adresler gelen mail
> başlığındaki asıl adres mi olmalı...
>
> Bu arada Sendmail.cf dosyasında
>
> Kaccess hash -o /etc/mail/access
>
> şeklinde bir satır var...
>
> Bu satır access listesinin update edilmesinden sonra makemap .... komutuyla
> [...]

selam
eger discard ya da reject ettiginiz mailler hala geliyorsa maillerin
headerlerine bakin ve ordaki yazan emaili discard edin bazen from
kisminda adresi discard etmek ise yaramiyor..
access dosyasini makemap derlemek gerekiyor.
sendmaili yeniden baslatmak buna cozum degil. illaki makemap derlenmesi
gerekir. iyi calismalar