[Linux] Re: Squid

From: Alper Oguz (alperliste@showtv.com.tr)
Date: Tue 15 May 2001 - 09:31:51 EEST

IG> Tam anlayamadim. Bu hata 16:02 de alinmis ama asagidakiler 17:31 de alinmis.

Ben birkac kez squid'i kapatip actim o yüzden, onlardan birinde gördügüm bir
hataydi.

IG> Port 53 kapatiesan DNS sorgulama yapamiyacagin gibi squid calismayacaktir.
IG> Ama bu hata ile asagidaki hatanin alakasi yok gibi goruluyor.

Benden disari degilde bana disaridan bu porta gelen istekler icindi. Bir ara
onu fw ile degilde bind'in acl'leri ile yapacagim.

IG> Bu yaptigin onlem degil. Yukte ve cok fazla memory var ise bunu cikarmanin
IG> anlami olur Senin zaten 16 MB bellegin varken bunu 16 a cikarmandan dolayi
IG> squid crash oluyor. Bu ayari 4 MB a dusur...

Yok bellegim 64 MB, squid'im max mem diye yazdigi herhalde conf dosyasinda
benim yazdigim deger.

tesekkürler görüsmek üzere

--
 Alper Oguz    alperliste@showtv.com.tr