[LINUX:27464] crontab problemi

From: Erhan (erhan@yargitay.gov.tr)
Date: Tue 15 May 2001 - 02:45:50 EEST

51 18 * * * ps aux|grep login|sf -rxxxxx@xxx.xxx.xx -s"LOGIN OLANLAR"

bu komutu loginler olarak pico'da bir satir asagiya geçip kaydettim.
Daha sonra crontab /tam_yeri/loginler olarak crontab'i çalistirdim. Fakat
18:51'de bana sadece asagidaki çikti geliyor

SF - Send File(s) via EMail Attachment v0.1.0
(c) Copyright 99,2000 Dogan ZORLU <dogan@grup.com.tr>

bu komutu bash'da yazdigimda çalisirken nerede hata yapiyorumda crontab'da
çalismiyor...:( Birde ben bu komutu örnegin her 3 dakikada bir çalistirmak
istiyorum.
Yardimlarinin için tesekkür ederim
Saygilarimla