[LINUX:27790] Re: ELEMAN ARANIYOR

From: Baris Simsek (bsimsek@bimel.com.tr)
Date: Mon 14 May 2001 - 20:51:10 EEST

        murat bey tartismayi buyutmekten yana degilim ama abartiyorsunuz.
Adamin sayesinde belki birkac liste uyesi is sahibi olacakti. Isin
ozunu anlamadan adami sucladiniz. Biraz itidal diyorum. Buraya is
ilani atilmasi bence iyi. (tabiki linux ile ilgili olmak sarti ile) Pek
cok insan gonullu calisiyor ve amatorce. Bu liste sayesinde eminim
birileri is buluyordur. Hatta ben bu ilanlari direk linuxcu issiz
arkadaslarima forward ediyorum. Burasi bir guc birligi. Adam MS
sertifikasinin referansi ile ise giriyor. Linux sertifikalari pek yaygin
degil. Bence bu liste arkadaslara iyi bir referans oluyor.

        liste benim gordugum en tutarli liste. son gunlerde haksiz olarak
yok burda hersey konusuluyor deniliyor. Oysa bu soz soylenene kadar
alakasiz mail sayisi 5 parmagi gecmiyordu. Bu sozden sonra alakasiz
mailler artmaya basladi. Liste daha saglikli bir server'a tasinabilir. Ama
yahoo'ya falan degil. Ayrica listenin Mustafa Akgul hocanin kontrolunde
bir yerde olmasi listenin gelecegi icin cok iyi. Kimse oraya buraya
cekmez, amacini saptirmaz, kendi emelleri icin kullanmaz. Daha iyi bir
server fikri olabilir. Sanirim Mustafa hoca birseyler dusunur.

- barI$ -