[LINUX:27780] WindowMaker 0.65.0

From: Kaya Oguz (linuxtank@usa.net)
Date: Mon 14 May 2001 - 00:32:02 EEST

Herkse Slm!
WindowMaker 0.65 cikti bildiginiz gibi, ama sayfalari guncelleyemiyorum,
nedense baglanamiyorum server'a, umarim sorun giderilir.
Ben boylece WindowMaker 0.65.0 rpm'ini baska bi yere gonderdim. Indirmek
isteyenler

http://wconline.virtualave.net/WindowMaker-0.65.0-1.i586.rpm

adresinden indirebilirler!
Bu yeni sürümde librarylerde güncellenmis, o yüzden sorun yasarsaniz, email
atabilirsiniz:)
Yakinda sayfalari güncelleyebilirsem orada bir yazida olacak zaten:)
Herkese kolay gelsin!
--kaya
kayaoguz@yahoo.com
http://windowmaker.linux.org.tr