[LINUX:27779] offtopic (mayday)

From: TAY Ahmet (ahmettay@yahoo.com)
Date: Sun 13 May 2001 - 23:38:19 EEST

Arkadaslar,
Kusura bakmayin herkesden özür dileyerek mailime
baslamak istiyorum. Biliyorum, sorulacak en son yer
burasi ama baska bir yer bulamadim.

Yüksek izninizle derdimi anlatmaya baslamak isterim,

Surada 3-4 saatlik NT Kullanicisiyim onu da yüzüme
gözüme bulastirdim :) ( Linux owns again ... )
Güvenlik olsun diye (nitekim bir kac gün önce bir
arkadasimiz NTlerin %80'ine girdigini de belirtmisti .
) permissionlarla oynama yaptım.
O da ne ? .. Sisteme Administrator olarak girdigim
halde c:\winnt\ klasörüne ulasamiyorum. Önüme ne
Desktop Iconlari gelior ne de herhangi bir sey. Biraz
daha kurcalayip "command prompt" 'a gecebildim.

Oraya ne yazmaliyim ki Administator'a tekrar'dan tam
yetki vereyim.?

Yardimlariniz icin cok cok tesekkürler
Tekrar tekrar kusura kalmayiniz.

Ahmet TaY
ahmettay@yahoo.com

NoT: Bildiginiz Türkce/Ingilizce NT mailing list varmi?