[LINUX:27751] Re: TTnet

From: PCc0d3r (pcc0d3r@basari.net.tr)
Date: Sun 13 May 2001 - 03:07:28 EEST

En sonunda WVDial kurdum ve ayarlarımı yaptım.
Telefon numarası, şifre, kullanıcı adı falan.
Bir de bir arkadaşın dediği gibi Dialer Defaults'a Stupid Mode = 1 diye bir
satır daha ekledim.

Fakat yine bağlanamadım. İşte ekran:
modem.jpg

Bu arada ben wvdial.conf dosyasında hiç bir yere DNS numaralarını yazmadım,
çünkü nasıl yazılacagını bilmiyorum (Nasıl yazılacağını bir de
söylerseniz). Acaba sorun ondan mı bilmiyorum?

Sizi çok rahatsız ettim ama lütfen hep birlikte şuna bir el atarsak =)

Şimdiden çok teşekkür ediyorum.

modem.jpg