[LINUX:27732] RE: NT

From: M.Ali Ozkuran (mahmut.ozkuran@bilesim-int.com)
Date: Sat 12 May 2001 - 09:50:35 EEST

offtopic bir muhabbet açıcağım galiba ama.. Bu olay gerçekten çok komik
Almanyada bir server kiralamak istemistik gecen sene (veritabani icin). Ve
güvenliğini test etmek için geçtim makinanın başına. Ve aynı olay burada da
vardı. Ben böyle böyle dedim serveriniz güvensiz. karsi tarafa gelen cevap
tam dumurdu..
-Olsun. Birisi girse bile databasedeki bilgiyi degistiremez..
(ki ben C:\ de HI\I\WAS\HERE diye bi dizin acmistim..)

PS: Levent veya Kadıköy civarında Mandrake 8.0 ve Redhat 7.1 CD lerini temin
edebileceğim bir yer veya bir kişi varmı? (çek çek bitmiyorda)