[LINUX:27730] Re:

From: Osman Demirhan (osman@sabanciuniv.edu)
Date: Sat 12 May 2001 - 08:06:00 EEST

Herkese Merhabalar,

gelecek'in sayfasinda yazanlari okudum ve o ayarlarin xf86 4.0.3'de zaten
olmasina ragmen ve turkce fontlari da sisteme dogru tanitmis olduguma
(kde1.2'de sorun yok)emin olmama ragmen hala KDE 2.1.1'de, turkce karakterler
yerine arkadasin da dedigi gibi ? isaretini goruyorum.

Kullandigin sistem: SuSE 7.0, KDE 2.1.1, xf86 4.0.3
X altinda klavyede dogru tuslara basabiliyorum.

Herkese iyi calismalr...

| Osman Demirhan                         |