[LINUX:27718] Re: mandrake_8.0_download

From: Onur (okucuk@yahoo.com)
Date: Fri 11 May 2001 - 21:48:05 EEST

Thursday, May 10, 2001, 12:42:57 PM

mk> Arkadaslar mandrake'yi rusya uzerindeki ftp serverden almak istiyorum. benim
mk> sorum su:
mk> ftp://ftp.kiarchive.ru/pub/linux/Mandrake/8.0/i586/
mk> 1. adresindeki butun hepsini indirmemmi gerekiyor?
mk> 2. cd'ye nasil kaydetmeliyimki biostan girerken acilsin cd.(cdrom.img
mk> dosyasini
mk> yanitlariniz icin tesekkurler

Neden Rusya'dan almak istediginizi bilmiyorum, eger performans
acisindan denemek isterseniz
http://www.linux-mandrake.com
adresine gidin, orada butun mirrorlarin listesi var, bir deneyin
derim.

Bios dan acilmasi, yani boot edebilen bir cd istiyorsununuz. Bunun
icin mandrake in sitesinde ki adreslerden yararlanarak ISO image ler
(2 adet, 600 kusur megabyte) indirip onlari cd ye yazin. Dosyalarin
uzantisi iso haliyle :)

NOT: ISO image i cd ye yazmak demek onu cd ye kopyalamak demek
degildir. ISO image i kaynak image olarak alip onu cd ye yazan bir
programla yazmaniz gerekiyor. Yazma islemi bittiginde cdniz icinde bir
suru dosya ve dizininiz olacak.

 Onur