[LINUX:27698] Red hat 7.1 de USB destegi

From: MUSTAFA SARGIN (mussar@e-kolay.net)
Date: Fri 11 May 2001 - 01:52:09 EEST

selamlar herkese,
Oncelikle acemice yaptigim bir web sitesinde ki elimden bukadar geldi:) LKD
, Gelecek A.S ve Linux a Gonul vermis diger arkadaslarin sitelerinden
bilgilenmek ve bilgilendirmek , Linux un en azindan cevremdeki arkadaslara
ve diger insanlara daha iyi tanitmak icin aldigim bazi yazilari Kaynaklara
link vermek sureti ile yayinlamaya basladim.
her ne kadar izin almadi isemde beni mazur gormenizi rica ediyorum.
www.macroteam.cjb.net

    ayrica bir iki ufak sorunum var .

1- Red hat 7.1 de usb destegi var. peki HP usb modemin tanitilmasi olanagi
varmi? varise nasil yapabilirim.

2- redhat 7.1 gnome ile basladi bende kde e ci olarak:) kde ye gectim, simdi
tekrar kde ye veya twa ye gecmek icin okadar cok ugrasmama ragmen
terminalde switchdesk den sonra gelen programda isaretledikten sonra, tekrar
cikiyorum veya reboot yapiyorum ama bir turlu kde den vazgecmiyor. startx
deyince kde aciliyor. bunu nasil degistirebilirim.

3- .DAT uzantili film dosyalarini hangi program ile izleye biliriz.

Tum linux kullanicilarina sevgi ve saygilarimla.

MS