[LINUX:27677] Re: [LINUX:27660] Re: Basilix Hakkında.

From: Yavuz ALNIAK (yavuz@eng.bayar.edu.tr)
Date: Thu 10 May 2001 - 07:04:02 EEST

Nt'den telnet vasıtası ile linux makinanın imap portuna
bağlandım.
Php'dede imap modülü aktif.
sizin yazmış olduğuğunuz
lib'leride ben Nt'ye göre ayarladım.
Ayrıca sizin lib'ler ile basit programlar yazıp çalıştırıyorum.
Gayet güzel çalışıyo.
Fakat sizin programı bir türlü çalıştıramadım.

Linux server'larda yaşadığım problemler daha tuhaf !