[LINUX:27660] Re: Basilix Hakkında.

From: Murat Arslan (arslanm@Bilkent.EDU.TR)
Date: Wed 09 May 2001 - 13:56:05 EEST

On Wed, 9 May 2001, Yavuz ALNIAK wrote:

> Ben Basilix'i windows Nt^ye kurdum.
> Ayarları ona göre yaptım.
> Mail sunucusu olarak Linux makinanın ayarlarını verdim.
> Mysql Database'ide Linux'un üzerinde görecek şekilde yaptım.
> webden girdiğimde giriş sayfasına kullanıcı adını ve şifresini yazdığım zaman
> geçersiz kullanıcı ve veya yanlış şifre diyor.
>
> Ne yapmam gerekir ?

NT Makina'dan Linux makina'nin 143. portuna telnet cekip baglanmayi
denediniz mi ? Ilk aklima gelen (x)inetd ya da tcp wrapper ile servisin
(size) kapali oldugu.. Pratik olarak; eger formu submit eder etmez size
yok boyle bir kullanici diyorsa buyuk ihtimal az once yazdigim
hadisedir. Yok eger bir sure (3-4 saniye) bekledikten sonra size ayni
mesaji soyluyorsa, login problemidir.

-arslanm