[LINUX:27609] Re: kernel ile ilgili

From: CemKanioz (cem@aksistem.com.tr)
Date: Mon 07 May 2001 - 11:09:20 EEST

make menuconfig demeden once make mrproper demessen eski configurasyonun acilir
sadece degisikligi yapip derklemeye devam edersin

kernel configin en altinda zaten soruyo kerkenl confu kaydetcenmi diye orda
istedigin ismi vererek kaydedebilirsin onun haricindede kendisi de kaydediyo

default kaydettigi dosyanin ismi
.config
bulundugu yerde kernel sourclerinizin oldugu dir in ici

kolay gelsin

Cem Kanioz
.