[LINUX:27581] Re: I.SHARE

From: Serdar KOYLU (serdarkoylu@yahoo.com)
Date: Sun 06 May 2001 - 10:01:29 EEST

Selamlar..

WinGate ile Linux'u client olarak kullanabilirsiniz. I.Share ise ozel
bir client gerektirir, Linux'ta yok.

Ama size sunu hatirlatayim, I.Share, WinGate, WinRoute vs. neslinin
hepsini toplasaniz, ustune MS Proxy Server'i vs. ekleseniz, elde
edeceginiz sistem Linux'la yapabileceginizin yaninda tas devrinden
kalma olacaktir.

Linux'la Internete paylastirma icin isterseniz size yardimci oluruz.
Fakat WinGate'e linux'la nasil baglanacaginizi Microsoft'a veya
WinGate'e sorun. Lavuklar sirtimizdan para kazanmasinlar, Birde
utanmadan boyuna bize tas atiyorlar.

Saygi ve sevgiler..