[LINUX:27572] Ynt: Calisan Apache'ye Php Module Ekleme

From: Serdar Soydemir (serdars@ixir.com)
Date: Sun 06 May 2001 - 02:25:01 EEST

Merhaba,

Apache onceden

--enable-module=so

ile derlenmisse, varolan Apache'a dokunmadan bunu yapabilirsin. Yapman
gereken PHP'yi

--with-apxs

direktifi ile derlemen. PHP Apache'i bulamazsa, bu sefer

--with-apxs=/apache/bin/klasörü/yolu

seklinde apache bin klasörünün yerini vererek derlersen sorunu cözmüs
olursun. httpd.conf dosyasinda gerekli degisiklikleri yaptiktan sonra PHP'yi
kullanmaya baslayabilirsin.

--
Sevgiler,
Serdar

----- Original Message ----- From: Erkan Cevik <erkan@orjin.net> To: Multiple recipients of list LINUX <linux@listweb.bilkent.edu.tr> Sent: Friday, May 04, 2001 8:04 PM Subject: [LINUX:27541] Calisan Apache'ye Php Module Ekleme

: merhaba : kurulu apache suncuma php4.0.4pl1 kurmaya calishiyorum : php yi : configure --with-mysql --enable-track-vars : make : make install : ile derlememe ragmen : apache nin Loadmodule satirinda istedigi : libphp4.so ve mod_php4.c dosyalari yok gozukuyor ... : apache ye php module'unu nasil ekleyebilirim ? : : : Listeden cikmak icin: : unsub linux : mesajini listeci@bilkent.edu.tr adresine gonderiniz. : Lutfen Listeci icin MIME / HTML / Turkce Aksan kullanmayin. : Listeci arayuzu: http://listweb.bilkent.edu.tr/yardim/bilkent/linux.html : Liste arsivinin adresi: http://listweb.bilkent.edu.tr/ : :