[LINUX:27570] Re: Linux List?

From: Serdar KOYLU (serdarkoylu@yahoo.com)
Date: Sun 06 May 2001 - 00:48:30 EEST

--- Ceyhun Kirmizitas <ceyhun@olympos.gen.tr> wrote:

> banada ole mailler geldi..
> ya bide aklima gelmisken sorayim..Baska mail listelerinede uyeyim..Bu
> listeye atilan mailler listeye cok gec ulasmiyormu sizce?
>
> Digerlerinde listeye attigim bir mail bana en fazla 1-2 dk icinde
> geliyor..

Selamlar..

Evet, bazen webmaili atiyoruz, geri Inbox'a gecerken hemen karsimiza
geliyor.

Bence sorun su. Sanirim yunus.listweb.bilkent.edu.tr'de sadece Linux
degil, baska listlerde var. Toplam uye sayisi bantgenisligi ve/veya
host'un kapasitesi icin cok fazla. Bu nedenle liste yeterince verimli
calisamiyor. Gozlemim daha onceden kullandigim baska bir hesaba gelen
mesajlar, yaklasik 1 saat sonra bu hesaba ulasiyor.

Sn. Akgul hocamizin, listeyi ankara.edu.tr'ye tasima onerisi vardi.
Umarim bu sorunumuzu cozer diyecegim ama, www.linux.org.tr'nin hizina
bakinca belki buda yeterli olmayabilir. Cunku listedeki cogu uye yahoo,
hotmail vs. kullaniyorki hep yurtdisi baglantisi. A.U.nun yurtdisi
cikisina bu servisin etkisi ne olur, onu bir hesaplamak lazim.

Saygi ve sevgiler..