[LINUX:27515] Re: Mandrake 8 ==> text?}

From: mehmet k}z}lsakal (MKIZILSAKAL@ttnet.net.tr)
Date: Thu 03 May 2001 - 17:19:10 EEST

Ustad Redhat in hangi versiyonundan bahsediyorsun. Redhat 6 dan sonra kurulum
grafik ekranda geliyor istersen text seciyon.Mandrake 7.0 dan beri mandrake
kullaniyorum o da grafik ekranda kuruluyor sen istersen en basta text kurulum
da secebiliyorsun.

Mandrake kurulumu biraz daha kullanici dostu geliyor bana, yani kurulum icin
uzman olmak gerekmiyor. Kurulum kolayligina sasiracaksin desem yeridir. Yok
eger uzman bir kullanici iseniz o zaman kurulumda uzman i da
secebiliyorsunuz. Bu arada size ilk sordugu soru kurulum dili orada turkceyi
secerseniz ingilizce bilmesenizde rahatca kurulum yapabilirsiniz. (Henuz 8.0
i gormedim 7.2 de oyleydi, 8.0 yarin elime gececek hafta sonu inceledikten
sonra luzum olursa daha detayli bilgi verebilirim.)

iyi calismalar
memory