[LINUX:27512] BTIE(Bilisim Teknolojileri Isiginda Egitim) (fwd)

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Thu 03 May 2001 - 14:56:56 EEST

Date: Wed, 2 May 2001 17:44:23 +0300
From: Oguz YILMAZ <oguz@ieee.metu.edu.tr>
 BTIE(Bilisim Teknolojileri Isiginda Egitim)

IEEE ODTU Ogrenci Kolu ve TBD ortak etkinligi olan Turkiye'nin alaninda en
buyuk organizasyonlarindan olan BTIE 2001 Bilisim Teknolojileri Isiginda
Egitim Konferansi ve Sergisi 3-4-5 Mayis'ta ODTU Kultur Kongre Merkezi'nde
yapılacaktır. Sizleri de etkinlikte ve yarin(3 Mayis Persembe) saat 10.00
da yapılacak olan acilis toreninde gormekten mutluluk duyacagiz.
Etkinlikler hakkinda ayrintili bilgiler icin www.btie.org.tr ye
bakabilirsiniz.
Tum oturumlar ve sergi alani girisleri ucretsizdir.

Acilis Toreni: 3 Mayis 2001 Persembe 10.00 ODTU KKM

Saygilarimla,

Oguz Yilmaz
Yonetim Kurulu Baskani
IEEE ODTU Ogrenci Kolu