[LINUX:27477] Gelecek 1.0'da Netscape

From: Kemal (kemal.bilgin@superonline.com)
Date: Wed 02 May 2001 - 08:31:17 EEST

Gelecek 1.0'la kurulan Netsacpe 4.74 ile baglandigim bir cok siteyi, sitenin
"Internet Explorer" icin tasarlandigi gerekcesiyle goremiyorum. Ayrica sanirim
Gelecek 1.0'da Java destegi de yok. Netscape'in daha yeni bir surumunu
kullanmak sorunu cozer mi?

Ayrica kppp ile baglanti yaparken "peer is not authorized to use remote address
....." mesajini aliyorum. Bunun DNS ayarlariyla ilgisi var mi? RH dialer ile
normal baglanti kuruluyor.

Sevgi ve selamlar....

Kemal Bilgin