[Linux] Re: win2000 magazine

From: Oguz Demirkapi (oguz@oguz.de)
Date: Wed 27 Jun 2001 - 21:27:47 EEST

Lutfen sevgili hocam hakkinda oyle $eyler soylemeyin.

Kendisi bu listedeki ki$ilerin cogu daha topac oynarken Novell
networkleri kurarak Ankara Ostim bolgesini kalkindiran ki$ilerdne olup,
toplama PC piyasasina ruzgar gibi dalan firmalarin ilkerinden olma
ba$arisi ile buyuk takdir kazanmi$tir. Delphi III ile yaptiklari
programlari ile Fuzz Logic sistemler kurma cali$malarini TIP dunyasina
sunmak istemekte ve ba$arili cali$malar surdurmekte iken, sahtekar bir
BOSS ile olmayacagini sonralardan anlami$ olmanin uzuntusunu ya$ami$tir.
O donemde ender PC dergileri arasinda yer alan dergilerde F1 bolumleri
hazirlamaktan usanip, kendi dergileri olan "PC Gunlugu" yayin hayatina
gecmi$ ancak 8. sayiyi zor edebilmi$tir. Sonralari kendisine siginacak
dunya arayi$lari icerisinde WinNT networklerinin "populer" olmaya
ba$lamasi ile koca bir derya diye gordugu miki$oft dunyasina "uzman
networkcu" sifatiyla "pragmatist" ili$kiler ile dalmi$tir. Ve bugun de
gayet guzel amacladigi rolu zirvalama pahasina ba$ari ile surdurmektedir.
Hatta TCP/IP gibi Exchange 5.5 gibi ender rastlanacak Turkce yayinlara
imza atmayi ve ozellikle Pusula yayinlarini tercih etmeyi ise hic ihmal
etmemi$tir. Boyle ari gibi cali$kan birisini bu $ekilde hor gormeniz
uzmekte beni. Cunki onun hic bir $ansi olmadi ki bir Intranet/Internet
sunucusu kursun, hicbir ihtiyaci olmadi ki eski bir pc kutusunu router
olarak kullanma ihtiyaci hissetsin. Hele ki hic bir zaman "object" ruyasi
goremedi ki elektronik fakultesinde, Fuzzy Logic icin DBase ile ruyalar
gormesin. Hele de Linux. Neden ugra$sin ki adini saglamla$tirmi$ "uzman
networkcu" olmu$ken oyle hantal, oyle guvenilmez, oyle her yere kafasini
sokup rahatsizlik verinceye kadar ses cikarttilmamasi gereken bir ikinci
i$letim sistemine. Ayip ediyorsunuz yani.

Ayrica Win2000 Magazini orjinal sitesi Miki$oft cozumleri yerine
ColdFusion kullanmasi ile de ender "akilli" sitelerdendir :)

http://www.win2000mag.com/Articles/Index.cfm?ArticleID=3D21133

Herneyse, dedim ya PC toplamayi kendisinden ogrendigim sevgili hocama
lutfen daha kibar yakla$iniz. Kaciniz 80'li yillarda PC toplardi
soyleyin . . .

Sevgiler,

Oguz Demirkapi

CFTR - Turkiye ColdFusion Kullanicilari Toplulugu
http://www.CFTR.net

On Wed, 27 Jun 2001 11:42:08 +0300