[Linux] Re: [Linux] ipchains hakkında

From: MEHMET OZDOGAN (mehmet@emrebilgisayar.com.tr)
Date: Fri 27 Jul 2001 - 17:33:29 EEST

Eger IPmasq ile cozmek isterseniz olayi;
http://www.linux.org.tr/documents/kullanici_belgeleri/ipmasq.html

Fatuk ATAGUN' un yazisi var bu adreste biraz eski bir yazi ama islevsellik
halen ayni.

Yok Ipchains dersen bu sefer de;
http://www.linux.org.tr/documents/kullanici_belgeleri/ipchains/
adresinde Halis Osman ERKAN imzasi tasiyan detayli bir dokuman var. birazcik
okursaniz, neyi niye yaptiginizi da gormus olursunuz diye dusunuyorum
(Security acisindan)

Kolay gelsin

Mehmet OZDOGAN
mehmet@emrebilgisayar.com.tr