[Linux] linux savunma icin yardim

From: Baris SiMSEK (simsek@sumela.bimel.com.tr)
Date: Fri 27 Jul 2001 - 15:37:48 EEST

selamlar,

Birkac haftadir Microsoft'un subat 2001 raporuna cevap vermek icin calisiyoruz. Calisiyoruz diyemiyecegim cunku actigimiz savunma-cg listesi pek (aslinda hic) aktif degil. Dolaysiyla verilen gorevi tamamlamak bana dustu. Belki bir kisminizin haberi yoktur, savunma-cg@acikkod.org adresinde bir listemiz var (uyelik icin listar@acikkod.org)

Sizden ricam ingilizcesi iyi olan ve 3 sayfalik (resimli bir html oldugundan o kadar da degildi) bir yazidan (teknik bir yazi degil cok basit bir yazi) ozet cikarabilecek birisi bana yardimci olabilir mi?

Ozet cikarilmasini istedigim yazi http://www.information.com/815/registers.htm yazisidir.

Takdir edersiniz ki bu calismalar gonullu calismalar. Bunu yapacak arkadasa adini hazirlanacak belgenin altina yazmaktan baska tesekkur yolumuz yok. Son gunlerde ortaya cikan bug'lar ve ortalikta dolasan virusler yuzunden sorumlusu oldugum sistemle yogun bicimde ilgilenmek durumunda kaldim. Yardim etmeyi dusunen arkadaslar bana ozel mail atarsa birisine bu gorevi veririz.

--

- barI$ -

-- Attached file included as plaintext by Listar --